Wednesday, May 15, 2013

On 9:14 PM by Unknown in

    Pada 1 Mei 2013 yang lalu, Biro Helwani Institut Pendidikan Guru Kampus Darulaman telah menganjurkan   satu seminar yang bertajuk 'Seminar Haidh dan Permasalahannya' di Dewan Ibnu Khaldun. Seminar tersebut telah disampaikan oleh Ustazah Che Nazrah binti Yusof.

     Kehadiran pada hari tersebut amat memberangsangkan daripada pensyarah, staf dan pelajar IPGKDA, pelajar-pelajar IPG Kampus Pulau Pinang, pelajar sekolah dan tetamu luar yang sudi hadir. Seminar ini bertujuan merapatkan silaturrahim dan berkongsi ilmu dan pengetahuan dalam permasalahan haidh. 

     Ustazah Che Nazrah telah menyampaikan seminar selama dua jam. Pelbagai soalan ditujukan oleh para hadirin bagi merungkai permasalahan haidh.  Selepas seminar, pihak Longrich menyampaikan ceramah berkaitan kesedaran kanser Serviks dan mempromosikan tuala wanita syarikat mereka.  

     Terima kasih diucapkan kepada semua pihak yang terlibat secara langsung dan tidak lagsung dalam menjayakan program ini..Diharapkan program seperti ini akan terus dirancang dan dilaksanakan pada masa akan datang. 

       


Sesi pendaftaran para hadirin yang hadir



                                                       
                                           Ustazah Nazrah bersemangat menyampaikan seminar


                                                                      Pengerusi majlis


Para hadirin menumpukan perhatian





Penerangan dan Demonstrasi